Dirt Devil Centrixx Retro (M2898) rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Centrixx Retro (M2898) rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

karen1975 21-09-2007

Ik heb hem gekocht. En ik vind het een super fijn ding. Het zuigt als een gek. En de vormgeving vind ik ook erg mooi.

Als mensen zeggen van Hij zuigt niet meer. dan moet je de filter schoonmaken. Maar dat is met een gewone stofzuiger ook.

Ben er erg tevreden over.

Corine 06-08-2007

Op m'n slechte review wil ik toch nog even terugkomen.

We hebben onlangs het filter zeer grondig schoon gemaakt en het bleek dat dit toch echt veel eerder had moeten gebeuren.
De stofzuiger deed het daarna perfect en zoals je zou moeten verwachten, bleef de deurmat aan de stofzuiger hangen! Het was een wereld van verschil.

Feit blijft dat je dus regelmatig het filter goed moet reinigen; we gaan dus nu kijken hoe vaak dit moet en hopelijk is dat niet te vaak.

Maar wanneer het apparaat dus minder zuigkracht heeft zullen wij voortaan eerst het filter nakijken op vuil!

Vond dat ik dit bovenstaande toch even moest melden, want een produkt afkraken is natuurlijk erg makkelijk, maar het verdient ook een rectificatie wanneer jezelf ook ergens de fout in bent gegaan (in ons geval dus het reinigen van het filter wat niet goed was gebeurd).

Fam Hameetman 26-01-2007

Zeer fijne stofzuiger met zeer grote zuigkracht
De telescopische buis die regelbaar in hoogte is ideaal.
de meegeleverde tapijt borstel werkt fantastisch en
maakt de trap en/of tapijt makelijk schoon